GSuite – integracja

Wytyczne integracji z GSuite

Wymagania dotyczące integracji

  1. Niezbędny jest token (token generowany jest podczas integracji) do konta, które posiada pełne uprawnienia odczytu i zapisu do wszystkich kalendarzy, dla których ma być wykonywany eksport/import.
  2. Konieczne jest dostarczenie identyfikatorów poszczególnych kalendarzy (identyfikator można znaleźć w sekcji ustawień danego kalendarza). Taki identyfikator wygląda jak adres e-mail.
  3. Moduł Integration service, który dostępny jest w sekcji wdrożenia.

Architektura

Schemat importu wydarzeń z GSuite

Import wydarzeń odbywa się poprzez pobierania wydarzeń przez Serwer URVE z GSuite za pomocą konta, którego token jest podany podczas integracji. Pobrane w ten sposób wydarzenia są wyświetlane na panelach LOBO. Import odbywa się automatycznie raz na minutę. Ten czas jest ustawiony na sztywno.

Architektura_komunikacji

Schemat eksportu wydarzeń z paneli LOBO do GSuite:

W wypadku, gdy możliwe jest dodawanie nowych wydarzeń poprzez panel LOBO, eksport odbywa się poprzez konto, którego token został podany podczas integracji. Takie wydarzenie doda się do odpowiedniego kalendarza w GSuite. Do minuty czasu wydarzenie pojawi się na Panelu LOBO.

Eksport wydarzeń

Przebieg integracji

Założenia:

  • Przykładowy ID kalendarza salki: slqd3fi9sk0onrd7aqh50e103g@group.calendar.google.com

Integracja:

  1. Pobieramy, instalujemy i przechodzimy do modułu Integration service.
  2. Tworzymy nowy wpis.

    Tworzenie nowego wpisu

  3. Jako typ wybieramy GSuite.
  4. Klikamy w
  5. Zostaniemy przekierowani na stronę Google. Należy zalogować się na konto, które posiada wszelkie uprawnienia do kalendarzy GSuite.
  6. Zezwalamy ma dostęp:
  7. Kopiujemy kod i wklejamy go do pola Token
  8. W polu Network wybieramy sieć, w której ma wykonać się integracja. Jeśli jest to sieć MyScreens to ją zostawiamy. Następnie klikamy w 
  9. Przechodzimy do Spisu Sal (Rooms)
  10. Przechodzimy do salki dla której chcemy dokonać połączenia z odpowiednim kalendarzem.Gdy nie ma jeszcze odpowiedniej Sali dodanej, należy stworzyć nowy wpis zgodnie z instrukcją Rezerwacja_sal_ver05_PL, rozdział „Dodawanie nowej Sali”.
  11. W polu Integration resource wklejamy ID kalendarza.
  12. Zapisujemy
  13. Należy odczekać 1-2 minuty w celu wyświetlenia wydarzeń na Panelu LOBO. W tym czasie można integrować pozostałe salki z odpowiednimi kalendarzami Google Calendar.
  14. Gotowe!
2019-08-23T11:57:35+02:00

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.
Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort użytkowania. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz.
Read more
Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close