Wytyczne integracji z Excel (XLS)
Wymagania dotyczące integracji
Wymagany jest odpowiednio spreparowany plik XLS, który będzie zawierać w:
- Kolumnie A uniwersalne identyfikatory wydarzeń
- Kolumnie B daty i godziny rozpoczęcia wydarzeń
- Kolumnie C daty i godziny zakończenia wydarzeń
- Kolumnie D tematy spotkań
- Kolumnie E autora/organizatora spotkań
- Kolumnie F opisy spotkań
- Kolumnie G nazwa integrowana salki (nazwa z pola integratoin resource name)

Przykładowa tabelka w Excel
Pierwszy rząd jest pomijany, dlatego w A1, B1, C1, D1, E1, F1 i G1 zalecamy napisać opisy kolumn
Dla serwera URVE plik XLS musi być dostępny po HTTP lub może być umieszczony na serwerze URVE.
Architektura
Import wydarzeń z pliku XLS
Integracja z plikiem Excel polega na pobraniu pliku z podanej ścieżki. Następnie z już pobranego pliku czyta listę wydarzeń. Na podstawie identyfikatorów wie, które wydarzenia należy zaktualizować, a które należy dodać. Wydarzenia, które są poza listą zostają oznaczone jako odrzucone.

Import wydarzeń
Integracja
Integracja odbywa się przez wprowadzenie danych dostępowych przez Webmanager URVE w odpowiednich modułach (Rooms reservation – import i Rooms).
W Rooms integration service wpisujemy adres do pliku. Natomiast w Rooms uzupełniamy Integration Resource Name. Po zapisaniu danych wydarzenia będą automatycznie importowane co minutę. Zmiana częstotliwości importowania danych w ustawieniach Harmonogramu Windows.

Widok konfiguracji integracji z XLS